Stiri Si Informatii

Servirea  şi preţurile piperate la restaurantele din Sibiu sunt o pată pe faţa oraşului în sezonul estival.

0 3.350

Cu toate că Sibiul se afla anul trecut pe locul trei în topul oraşelor atractive din România pentru turişti, oraşul suferă și la capitolul parcări. Sibienii şi turiştii, deopotrivă sunt nemulţumiţi de numărul mare de maşini care invadează zilnic oraşul de peste malul Cibinului. De asemenea, aceştia reproşează conducerii primăriei Sibiu, faptul că majoritatea străzilor sunt cu sens unic şi te poţi rătăci destul de uşor.

Nemulţumirea mai mare a cetăţenilor este şi la adresa patronilor restaurantelor, care răsar primăvara în special, în Piaţa Mare, Bălcescu și Piața Mică, asemenea ciupercilor după ploaie.

„Ultima experiență însă mi-a lăsat un gust amar, asta din cauza personalului, care nu prea își face treaba, este lipsit de interes și plictisit față de clienți,” spune Cosmin

Patronii de cafenele şi restaurante încearcă să ocupe cât mai mult din spaţiul public al centrului oraşului. Totuşi, turiştii şi sibienii devin tot mai deranjaţi de numărul tot mai mare al acestora, precum şi de proasta servire a angajaţilor.

„Am fost să comad ceva pe terasă, gustarea a venit după 25 de minute și asta a fost tot! Timp de o oră după ce ne-au pus gustarea pe masă, ospătarul nu ne-a mai băgat în seamă, nu a venit să debaraseze masa sau să ne întrebe dacă mai dorim ceva. Am fi vrut să comandăm și un fel principal, dar după atâta așteptare ne-a pierit tot cheful,” ne spune Alina care a ales să mănânce în Piața Mică.

Unul dintre turişti ne-a mărturisit că a trebuit să aştepte jumătate de oră până când unul dintre ospătari i-a luat comanda.

„Sper să revizuiască comportamentul angajațiilor, să fie mai atenți cu clienții și pe viitor să ne dea motive să ne reîntoarcem,” declară un turist nemulțumit.

Oamenii au dorit să îşi exprime nemulţumirea privind şi preţurile destul de ridicate, care nu compensează prin calitate.

Foto QReferat.ro

Comentarii

comments

Lasă un răspuns