Compania KeepCalling achiziționează CallingCards.com și sărbatoreste 20 de ani de la înființare

KeepCalling a anunțat achiziția CallingCards.com, un serviciu specializat în vânzarea produselor prepaid de telefonie internațională cu sediul in California, S.U.A.. Această decizie se aliniază strategiei de expansiune a companiei și va susține atât creșterea bazei de clienți, cât și extinderea portofoliului de servicii.

 

CallingCards.com reprezintă a treia achiziție majoră a companiei KeepCalling din ultimii 5 ani. Primul serviciu achiziționat de companie a fost TopUp.com, în 2017. TopUp.com este un website ce oferă reîncărcări internaționale de mobil disponibile către operatori din peste 140 de țări. Cea de-a doua achiziție a fost Pingo.com, in 2021, un website specializat în servicii de telefonie internațională.

 

Compania KeepCalling își va continua traseul de expansiune și strategia de dezvoltare în anii ce urmează. În data de 1 iunie, compania sărbătorește 20 de ani de la înființare, iar achiziția CallingCards.com este una dintre mișcarile strategice planificate pentru anul 2022.

 

Membru nou al unei familii deja numeroase

Cu această mișcare, CallingCards.com se alătură familiei KeepCalling, o companie care servește peste 400.000 clienți și deține 60 de website-uri etnice ce oferă soluții de telefonie internațională și reîncărcări de mobil la distanță. Fondată în 2002, compania KeepCalling oferă servicii comunităților de imigranți din întreaga lume, misiunea sa fiind de a ajuta oamenii să păstreze legătura cu familia și prietenii din țările natale.

 

Ce se schimbă pentru clienții CallingCards.com?

Deși denumirea website-ului rămâne aceeași, clienții existenți se vor bucura de un design nou, dar și de produse și opțiuni noi, cum ar fi o gama mai largă de numere de acces. În plus, pentru folosirea serviciului nu este nevoie de semnarea niciunui contract, nu există taxe ascunse, iar clienții pot anula serviciul oricând, fără penalități. Clientii CallingCards.com beneficiază și de serviciul de relatii cu clienții disponibil 24/7, în cazul în care au nevoie de ajutor sau asistență.

 

Schimbările sunt binevenite, mai ales când este vorba despre schimbări în bine Utilizatorii CallingCards.com pot alege unul dintre cele trei planuri tarifare puse la dispoziție, concepute în funcție de nevoile și comportamentele diferite ale clienților:

  • “Clear Choice” – alegerea ideală pentru apeluri ocazionale, fără taxe

Clienții plătesc doar apelurile, planul fiind disponibil pentru 180 zile.

  • “Simple Calls” – oferă acces la tarife reduse la apelurile internaționale, în schimbul unei taxe de 0,99$/săptămână.
  • “Top Value” – cea mai buna opțiune pentru cei care sună internațional zilnic, acest plan oferind acces la cele mai mici tarife de pe piață, în schimbul unei taxe de 0,99$/săptămână.

 

 

Indiferent de opțiunea aleasă, clienții își pot schimba singuri planul tarifar, din contul online. Pe lângă planurile tarifare descrise, noua versiune a CallingCards.com lansează planul World Unlimited, un abonament lunar care oferă apeluri internaționale nelimitate către numere de fix și mobil din peste 50 de țări. Acesta este cel mai bun și mai accesibil mod prin care imigranții pot păstra legătura cu familia sau prietenii de acasă.

 

CallingCards.com lansează și un nou serviciu menit să îi ajute pe imigranti să ofere sprijin mai ușor celor dragi de acasă: reîncărcări internaționale de mobil. Având peste 430 de operatori în peste 140 de țări, clienții pot trimite credit de telefon de oriunde din lume aproape oriunde în lume. Procesul este ușor, online, securizat, iar creditul ajunge la destinație aproape instantaneu.

 

 

Informatii despre KeepCalling

KeepCalling este o companie de telecomunicații a cărei poveste începe în Georgia – Statele Unite ale Americii, cu 100 de dolari capital și dorința naturală a oamenilor de păstra legătura cu cei dragi, de acasă. Ideea îi aparține sibianului Florin Miron, absolvent de jurnalism, care lucra ca redactor video la Habitat for Humanity și care în iunie 2002 a lansat site-ul SunaRomania.com, domeniu dedicat românilor din S.U.A. În urma succesului imediat, la începutul anului 2003 a fost deschis primul birou în Sibiu, România, iar în 2004 a urmat un altul în Cochabamba, Bolivia. Astăzi, în fiecare zi clienții KeepCalling trimit peste 10.000 de reîncărcări de mobil, vorbesc peste două milioane de minute prin serviciile oferite și consumă

2.5 TB de date. În anul 2015, KeepCalling a cunoscut un nou avânt, odată cu lansarea Tello – primul serviciu care se abate de la targetarea inițială a piețelor etnice. Tello este un operator de telefonie mobilă în S.U.A., cu mai bine de 150.000 de abonați.

 

Oportunități

Compania KeepCalling oferă diferite oportunități de dezvoltare profesională și pune la dispoziție poziții atât în domeniul IT, Relații Clienți, HR, Marketing, Finanțe etc. Joburile disponibile sunt afișate pe site-ul companiei la categoria Careers – Job Openings.

Comentariile sunt închise.