Edi Grosu și-a menținut poziția de lider în clasamentul general

Cea de-a treia etapă a Turului României, cea mai importantă competiție ciclistă a țării, s-a derulat ieri pe ruta Târgu Mureș – Lacul Sf. Ana. După un traseu de peste 190 km, Edi Grosu și-a menținut poziția de lider în clasamentul general și a ocupat primul loc pe podiumul de la Sf.Ana.

Astfel, câștigătorii celei de-a treia etape din Turul României sunt:
1. Eduard Michael Grosu – Naționala României
2. HOLLER Nikodemus (Bike Aid)
3. BRUSSENSKIY Gleb (Vino Astana Motors)

După această etapă, Edi Grosu și-a menținut tricoul galben, pentru poziția de lider în clasamentul general, și a obținut și tricoul albastru, pentru cel mai bun roman din competiție. NIKITIN Matvey (Vino Astana Motors) îmbracă tricoul roșu, pentru cel mai bun sprinter, precum și tricoul verde, pentru cel mai bun cățărător. Tricoul alb, acordat celui mai bun rutier sub 23 de ani, a mers la BERGSTRÖM FRISK Erik (Bike Aid).

În continuare, în clasamentul general ierarhia este următoarea:
1. GROSU Eduard-Michael (Naționala României)
2. HOLLER Nikodemus (Bike Aid)
3. FILUTAS Viktor (Giotti Victoria – Savini Due)

Pe locurile 5, respective 6, se regăsesc și românii Emil Dima (Giotti Victoria – Savini Due) și Serghei Țvetcov (Naționala României).

Primele cinci poziții în clasamentul pe echipe sunt ocupate după cum urmează:
1. Bike Aid
2. Giotti Victoria – Savini Due
3. CCC Development Team
4. Vino Astana Motors
5. Echipa Națională a României

Primii 3 sprinteri după etapa a III-a sunt:
1. NIKITIN Matvey (Vino Astana Motors)
2. OVSYANNIKOV Alexandr (Vino Astana Motors)
3. GROSU Eduard-Michael (Naționala României)
În ceea ce privește clasamentul tinerilor sub 23 de ani, primele trei poziții sunt ocupate de:
1. BERGSTRÖM FRISK Erik (Bike Aid)
2. KRAWCZYK Szymon (CCC Development Team)
3. PĘKALA Piotr (CCC Development Team)

Competiția continuă astăzi, 12 septembrie, cu cea de-a patra etapă derulată pe ruta Cârțișoara – Curtea de Argeș. Astfel, cea de-a patra etapă din Turul României va traversa Transfăgărășanul, motiv pentru care drumul va fi închis astăzi pentru public, până la ora 17:00. Competiția se va încheia duminică, 13 septembrie, la București, cu un circuit de 5 km între Piața Presei Libere și Piața Victoriei.
Turul României este organizat de Federația Română de Ciclism alături de partenerii principali Auchan și Ministerul Tineretului și Sportului. Cele mai importante momente din competiție pot fi urmărite în exclusivitate pe TVR1 și TVR3, dar și online pe www.turulromaniei.com și pe paginile de Facebook Turul României și Auchan România.

Despre Turul României
Turul României sau „Mica Buclă” este cea mai importantă competiție ciclistă din România. Prima ediție a Turului, câștigată de echipa Bulgariei, a avut loc în 1934, pe o distanță de 1026 de kilometri, având 7 etape. Originile Turului datează însă de la începutul secolului trecut. În august 1910, inspirată de Turul Franței, publicația „Revista Automobila” a organizat Circuitul Munteniei, la care au participat 18 concurenți, pe ruta București-Sinaia-Târgoviște-Butimanu-București. Odată cu venirea Primului Război Mondial, competiția s-a oprit. În 1934, ziarul „Sportul Zilnic” a organizat prima ediție a Turului României, țara noastră devenind a șasea din lume cu propriul tur național. Din 1950 până în 1974, Turul României a fost organizat cu regularitate, urmat de o perioadă de pauză până în 1983. Din 1984, a fost reluată organizarea Turului. Cea mai rapidă cursă parcursă în cadrul Turului României a fost în 1974, între Pitești și București, când cei 109 kilometri au fost parcurși cu o medie de 52,516 km/h. Mircea Romașcanu și Constantin Dumitrescu, două legende ale ciclismului românesc, au câștigat fiecare de 3 ori Turului României, fiind cel mai mare număr de victorii individuale.
Mai multe informații despre Turul României 2020 sunt disponibile pe www.turulromaniei.com și pe www.auchan.ro.
Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant – lamasa.auchan.ro și de florărie – florarie.auchan.ro. Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan.

Comentariile sunt închise.