Mesajul conține unele greșeli gramaticale sau de topică (de pildă, numele „posta-romana” este scris greșit – fie cu litere dublate, fie cu altă terminație în loc de .ro),
– Exprimarea din mesaj este evazivă,
– Linkul oferit spre accesare pare unul neobișnuit sau vă ridică suspiciuni,
– Ați citit în presă ori ați auzit în jurul dumneavoastră că mai multe persoane au primit astfel de mesaje.
Atragem atenția că Poșta Română operează exclusiv cu site-ul său oficial și cu pagina de Facebook:
Orice altă variantă de nume de website care ar putea părea oficial şi real, nu aparține Companiei noastre şi nu trebuie accesat.
Ce trebuie să faceți dacă primiți un mesaj suspect:
*În primul rând, 𝗻𝘂 𝗮𝗰𝘁̗𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁̗𝗶 𝗶𝗺𝗽𝘂𝗹𝘀𝗶𝘃. Citiți de mai multe orice mesaj care vă ridică suspiciuni,
*𝗡𝘂 𝗱𝗲𝘀𝗰𝗵𝗶𝗱𝗲𝘁̗𝗶 acel mesaj și îl marcați ca spam,
*𝗡𝘂 𝗮𝗰𝗰𝗲𝘀𝗮𝘁̗𝗶 link-ul,
*𝗙𝗮𝗰𝗲𝘁̗𝗶 𝘀𝗲𝘀𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 la https://dnsc.ro/contact
Compania Națională “Poșta Română” nu solicită clienţilor să îi furnizeze date cu caracter personal, informaţii bancare confidenţiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN şi nici realizarea de plăţi online ale unor taxe vamale.
Compania Națională ,,Poșta Română” comunică cu publicul prin intermediul adreselor oficiale de e-mail: suportclienti@ropost.ro
În ceea ce privește comunicarea prin SMS-uri, cele transmise din partea Companiei sunt exclusiv mesaje strict informative, prin care clientul este anunțat că i-a sosit coletul la subunitatea poștală aferentă, intrevalul orar la care poate ridica trimiterea și, eventual, dacă sunt taxe de achitat.
Comentariile sunt închise.