În prezent, piața platformelor și aplicațiilor Social Media este împărțită între Facebook (cu aplicația omonimă, Messenger, Instagram sau WhatsApp), Google (cu motorul de căutare YouTube și alte zeci de aplicații), Twitter și Snapchat. Printre acestea, și-a câștigat un loc important și aplicația Tik Tok, a cărei evoluție spectaculoasă este considerată de către specialiști următorul “big player” din acest segment. Tik Tok poate deveni o platformă online prin care îți poți promova afacerea. Poți crea demo-uri interesante prin care să arăți cum funcționează acel produs sau serviciu pe care îl lansezi. Publicul țintă are vârsta cuprinsă între 16 și 24 de ani, fiind ideal pentru promovarea afacerilor din domeniile comerț electronic sau fashion. Clipurile create au generat cu 1200% mai multe share-uri decât o poză cu un text și au grăbit cu până la 49% decizia cumpărătorului, generând venituri într-o manieră mult mai rapidă. Mc Donald’s, Netflix și Dodo Pizza sunt doar câteva dintre companiile care s-au promovat prin intermediul Tik Tok.
Comentariile sunt închise.